Wyposażenie warsztatu, domu i ogrodu
Koszyk Koszyk 0,00  bez VAT
0,00  z VAT
Logowanie Logowanie Rejestracja Rejestracja  

Technika samochodowa

Sprężone powietrze

Systemy szlifowania

Obróbka drewna

Technika manipulacyjna

Piaskowanie

Obróbka metali

Wyposażenie warsztatowe

Technika samochodowa

Sprężone powietrze

Systemy szlifowania

Obróbka drewna

Technika manipulacyjna

Piaskowanie

Obróbka metali

Wyposażenie warsztatowe

Česká republikaSlovenská republikaMaďarskoRumunskoSlovinskoNěmeckoVelká Británie

Zamawiaj pod

0 801 033 077 Lub poproś o zadzwonienie: Wpisać numer
Zamawiaj pod
 

Nowości e-mailem

 

TOP 10

 

uni-max w liczbach

3 878 produktów
3 005 produktów na składzie
160 220 sztuk towaru na składzie
19 klientów właśnie robi zakupy
1685 produktów w promocji
zniżki aż do 79%
ostatnia aktualizacja
23.10.2014 5:38:24

e-shop: on-line
 

Postępowanie w przypadku reklamacji

Koszty transportu towaru reklamowanego pod wyznaczony adres ponosi kupujący. W przypadku uznania reklamacji koszty transportu z powrotem pokrywa unitechnic.cz s.r.o., w przeciwnym wypadku koszty pokrywa klient. Do towaru polecamy dołączyć formularz reklamacyjny, do pobrania tutaj. Załączając wypełniony formularz można przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji lub naprawę serwisową.

Kupujący we własnym interesie zadba o to, aby towar był zapakowany w odpowiednim i oferującym dostateczną ochronę materiale opakowaniowym odpowiadającym wymaganiom do transportu towarów kruchych i oznakuje przesyłkę odpowiednimi symbolami. Punkt serwisowy po przepisowym załatwieniu reklamacji wezwie kupującego do odbioru naprawionego towaru. Towar do reklamacji należy, o ile jest to możliwe, wysyłać w oryginalnym opakowaniu. Przewoźnik nie ręczy za źle/nieodpowiednio/niewystarczająco zapakowane przesyłki. UWAGA - producent zazwyczaj nie uznaje gwarancji w przypadku towaru uszkodzonego podczas transportu, nawet w przypadku, kiedy usterka została stwierdzona przed transportem.

Kupujący ma obowiązek załączyć/okazać:

- załączyć dokument stwierdzający, że jest właścicielem towaru (faktura, rachunek - o ile jest to możliwe - kopia) , lub podać jego symbol zmienny
- kartę gwarancyjną (o ile była wystawiona/załączona przy zakupie)
- w przejrzysty sposób opisać usterkę, jak się przejawia, ewentualnie podać częstotliwość jej występowania

Adres do załatwiania reklamacji znajduje się tutaj

W przypadku jakichkolwiek niejasności dotyczących sposobu postępowania podczas reklamacji prosimy o skonsultowanie szczegółów pod podanym kontaktem.

Renáta Schejbalová
Tel.: 266 190 156
reklamace1@uni-max.cz