Kategoria

Osiowe

Ściągacze czopów kulistych wykonane są z dobrej jakości węglowej stali konstrukcyjnej i poddane odpowiedniej obróbce cieplnej w piecach próżniowych. Więcej

Do wyciskania sworzni stosuje się śruby wytrzymałościowe z drobnym gwintem, wyposażone w grot hartowany (w razie zużycia można wymienić), który nie pozwoli na ześlizgnięcie się ściągacza.

Oferowane rozmiary są odpowiednie do sworzni kulistych od najmniejszych samochodów aż po samochody ciężarowe. Do najczęściej kupowanych należy oczywiście typ nr 2, ponieważ oprócz większości samochodów zagranicznych klasy średniej, dokładnie pasuje także do sworzni kulistych np. Favoritów, Felicii i Š 1203. Zwykły warsztat samochodowy wykorzysta tak samo dobrze typ 3 - przeznaczony do lżejszych samochodów ciężarowych.

Opis literowego oznaczenia wymiarów w tabeli parametrów:
A - szerokość szyjki ściągacza (zasuwa się pod łeb sworznia - łeb sworzani nie może przejść, trzpień tak, wymiar zalecamy określać też z uwzględnieniem średnicy uszczelki przeciwpyłowej)
B - średnica wewnętrzna ściągacza (musi objąć średnicę ramienia, z którego jest wyciskany sworzeń)
C - średnica wewnętrzna ściągacza (według długości śruby ściąganego sworznia)

 

  • Wytrzymałościowa śruba wyciskająca z drobnym gwintem
  • Włożony hartowany grot
  • Masywny korpus ściągacza
  • Gatunkowa stal uszlachetniona

 

 

 

 

 

 

 

NOWE WZORNICTWO

Wybrane produkty