Postępowanie w przypadku reklamacji

Miejscem składania reklamacji jest adres sprzedającego podany na karcie gwarancyjnej / reklamacyjnej. Zalecamy składanie reklamacji bezpośrednio pod podanym adresem.

Zalecamy załączenie do towaru wypełnionego formularza reklamacyjnego, do pobrania tu. Z wypełnionym formularzem realnie przyspieszysz załatwienie Twojej reklamacji.

Kupujący we własnym interesie zadba o to, aby towar był zapakowany w odpowiednim i oferującym dostateczną ochronę materiale opakowaniowym odpowiadającym wymaganiom do transportu towarów kruchych i oznakuje przesyłkę odpowiednimi symbolami. Punkt serwisowy po przepisowym załatwieniu reklamacji wezwie kupującego do odbioru naprawionego towaru. Towar do reklamacji należy, o ile jest to możliwe, wysyłać w oryginalnym opakowaniu. Przewoźnik nie odpowiada na źle/nieodpowiednio/niewystarczająco zapakowane przesyłki. UWAGA - w razie niewłaściwie (niedostatecznie) zapakowanego reklamowanego towaru nie można uznać reklamacji w razie stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego wyrobu podczas transportu.

W interesie kupującego leży skontrolowanie dostarczonego towaru niezwłocznie (niekompletność lub uszkodzenie mechaniczne). Po upływie 24 godzin nie można takiej reklamacji uznać, jeżeli nie zostanie wystawiony protokół szkody od firmy przewozowej.

Zalecamy:

  • przedłożenie dokumentu własności towaru (faktura, rachunek – w miarę możliwości kopia), lub podać jego symbol zmienny
  • karty gwarancyjnej / reklamacyjnej (o ile została wystawiona / załączona przy zakupie)
  • w możliwie zwięzły sposób opisanie wady, jej objawów, ewentualnie częstości występowania

Adres do składania reklamacji można znaleźć tu.

W razie jakichkolwiek niejasności co do postępowania w razie reklamacji zalecamy konsultowanie szczegółów z naszymi pracownikami pod numerem tel.: +420 601 587 104 / +420 266 190 190, ewentualnie e-mail: reklamace@uni-max.cz.