Reklamacje i serwis

Dla klientów na Węgrzech czynne jest stanowisko zbiorcze do przekazywania reklamacji w celu jak największego uproszczenia całego procesu.
Towar można wysłać pod niżej podanym adresem pocztą lub za pośrednictwem firmy Trans-o-flex oferującej usługi zbiorcze.

Paczkę widocznie oznakować napisem "Sběr pro unitechnic.cz s.r.o.".

Trans-o-flex Hungary Kft.
Európa str. 12 (BILK intermodal logistics center, L1 building)
H-1239 Budapest

W celu uzyskania dalszych informacji można skontaktować się z Call Center HU na:
ertekesites@uni-max.hu
06/40/900-800

W przypadku uznanej reklamacji (według Ogólnych Warunków Handlowych) klient płaci tylko koszty transportu od klienta do magazynu Gyál. Do towaru polecamy dołączyć formularz reklamacyjny, do pobrania tutaj. Załączając wypełniony formularz można przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji lub naprawę serwisową.