Usługi serwisowe i ceny

Producent stara się osiągnąć najwyższą jakość wyrobu, handlowiec jakość oferowanych usług a użytkownik fachowo obchodzi się z używanym wyrobem. Pomimo dokładanych starań wszystkich zainteresowanych czasami dochodzi do awarii urządzenia (pojawienia się usterki).

Wówczas zadaniem naszego działu serwisowego jest, aby pracował tak dobrze jak wyżej wymienieni i aby w jak najkrótszym czasie wszystko było jak należy. W chwili, kiedy nasz serwis przyjmie wyrób do naprawy, pracuje nad jak najszybszym usunięciu usterki i w większości przypadków nie wyczerpie całego zwyczajowego 30 dniowego terminu.
Jednak niektóre wyroby w okresie gwarancyjnym może naprawiać wyłącznie serwis specjalistyczny, którego adres podany jest w karcie gwarancyjnej - jeżeli zdecydują się Państwo na zamówienie serwisu za naszym pośrednictwem (co chętnie dla Państwa zrobimy), prosimy pamiętać o tym, że nie możemy zrobić nic więcej, niż tylko przekazać wyrób właśnie temu punktowi serwisowemu i nie mamy żadnej możliwości przyspieszenia jego pracy. Co więcej, łączny czas transportu przedłuża się o przewóz od nas do punktu serwisowego i z powrotem - w pilnych przypadkach jest więc o wiele korzystniej zwrócić się bezpośrednio do serwisu.

Wystąpienie usterki nie jest przyjemne - w praktyce spotykamy się często z z prośbami naszych klientów o niestandardowe rozwiązanie.
Następuje krótka lista sytuacji, usług i zasad, za pomocą których staramy się ułatwić klientowi pokonanie sytuacji krytycznej:

  1. Zapewnienie przewozu towaru do naprawy (gwarancyjne, pogwarancyjne, od strony organizacyjnej i finansowej) jest według OWH* zadaniem klienta. Rozumiemy jednak, że nie zawsze klient ma czas lub chęć tracić czas na takie banalne sprawy. Jesteśmy przygotowani ochoczo, szybko i bezpiecznie przewieźć towar do serwisu i z powrotem przy pomocy własnych środków transportu - dzięki czemu klient pozbędzie się wszelkich kłopotów i odpowiedzialności.
    Cena za tę usługę znajduje się w Cenniku opłat przewozowych* (naliczana jest każda jazda tam i z powrotem)
  2. Pomimo fachowej opieki klienta, w okresie gwarancyjnym i później może nastąpić uszkodzenie przedmiotu, które nie jest objęte gwarancją (uszkodzenie mechaniczne, zużycie itp.). Nie stanowi to dla nas problemu - nasza ekipa serwisowa usunie usterkę jak najszybciej to będzie możliwe - a jeżeli byłoby to nieekonomiczne, zaproponuje rozwią zanie zastępcze.
    W takim przypadku klient płaci za części zamienne i stawkę godzinową za pracę mechanika*.
  3. Prawa Murphy''iego mówią, że co ma się zepsuć to się zepsuje - a zazwyczaj przytrafia się to w najmniej stosownej chwili (przed dokończeniem zlecenia, w pełni sezonu). Staramy się oczywiście załatwiać wszystkie naprawy jak najszybciej - ale czasami na przykład parę dni potrzebnych na naprawę to z punktu widzenia klienta bardzo długi okres. W takim przypadku możemy zrealizowaćnaprawę w terminie ekspresowym (na poczekaniu, w piątek po południu itp.)
    W takim przypadku klient płaci za części zamienne i stawkę godzinową za pracę mechanika* - zwiększoną o 40%. (jeżeli klient życzy sobie naprawy w trybie ekspresowym w przypadku naprawy gwarancyjnej, nie płaci za części zamienne ani za pracę mechanika, lecz tylko dopłatę za tryb ekspresowy)
  4. Czasami zdarza się, że klient zwróci się do nas z usterką, która nie jest żadną usterką. Jak to może się zdarzyć? - urządzenie nie działa na przykład dlatego, że ma spalony bezpiecznik, który klient może wymienić sam zgodnie z instrukcją - lub nie było czasu przeczytać instrukcji obsługi (lub montażu) a urządzenie pracuje inaczej, niż klient oczekiwał, co może wyglądać jak usterka. Chętnie zajmiemy się rozwiązaniem takiego problemu